Rekrutacja


 Program jobs2enova to zestaw narzędzi i procedur istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami. System przeznaczony jest do obsługi dowolnego przedsiębiorstwa, a w przedstawionej konfiguracji dedykowany jest dla agencji pracy tymczasowej. Program jobs2enova Rola Rekrutacja - RCA zawiera następujące elementy: Kartoteki: pracownicy (kandydaci do pracy), klienci, pracownicy agencji oraz zawody dokumenty zamówienia, informacje i raporty.

Kandydaci do pracy

Sekcja ZESTAWIENIA i najnowsi kandydaci do pracy wyświetli listę 10 ostatnio dopisanych kandydatów. Pracownicy, którzy w polu LOGIN mają zapis Internet zarejestrowali się do bazy przez formularz umieszczony na stronie www.

Sekcja ZESTAWIENIA i Zestawienie pracowników wg statusu wyświetla zestawienie wszystkich pracowników pogrupowanych według pola STATUS



Dopisanie kartoteki kandydata do pracy

Funkcja dopisania uruchamiana jest przez użycie polecenia DOPISZ. W oknie dopisania kartotek zapisywane są informacje.

Formatka dopisania składa się z dziewięciu zakładek:
  • Dane ogólne 
  • Dane szczegółowe 
  • Dane o kandydacie 
  • Umiejętności 
  • Opis 
  • Badania lekarskie 
  • Cechy 
  • Notatki 
  • Załączniki 
W zakładce DANE OGÓLNE wprowadzamy:
  • typ kartoteki – informację wybieramy z listy rozwijanej, 
  • pierwsze imię, 
  • drugie imię, 
  • nazwisko, 
  • zawód – wskazujemy z listy rozwijanej, Po wyborze zawodu możemy dopisać umiejętności zawodowe kandydata. Po uruchomieniu przycisku-funkcji UMIEJĘTNOŚCI ZAWODOWE pojawi się lista pól zdefiniowanych wcześniej dla wybranego zawodu
W wyświetlonej formatce należy zaznaczyć szczegółowe umiejętności kandydata, w polach opisowych można wprowadzić krótką informację o wskazanej umiejętności. Zapisanie dodatkowych umiejętności umożliwia przycisk-funkcja ZAPISZ. Po zamknięciu okna dopisania Umiejętności zawodowe powracamy do uzupełniania pozostałych pól w formatce dopisania: komentarz – pole umożliwiające wpisanie dowolnej uwagi-komentarza. W kolejnych polach wpisujemy adres zamieszkania oraz dane kontaktowe:
  • ulica, 
  • kod pocztowy i miejscowość, 
  • kraj – informacja wybierana z listy rozwijanej, 
  • województwo - informacja wybierana z listy rozwijanej, 
  • telefon stacjonarny, 
  • telefon komórkowy, 
  • e-mail






  • data urodzenia – podajemy datę urodzenia kandydata wpisując z klawiatury w formacie rrrr-mm-dd lub korzystając z listy rozwijanej wybieramy datę z kalendarza , 
  • miejsce urodzenia, 
  • nazwisko rodowe, 
  • płeć – wartość wybierana z listy rozwijanej: K – kobieta, M - mężczyzna , 
  • stan cywilny – informacja wybierana z listy rozwijanej, 
  • narodowość, 
  • PESEL, 
  • NIP
  • status kandydata – informacja wybierana z listy rozwijanej, 
  • dostępny od – wprowadzamy datę w formacie rrrr-mm-dd lub wybieramy z kalendarza, 
  • okres wypowiedzenia, 
  • obecny zawód, 
  • czas pracy w obecny zawodzie, 
  • data ważności ubezpieczenia - wprowadzamy datę ważności ubezpieczenia w formacie rrrr-mm-dd lub wybieramy z kalendarza, 
  • ubezpieczenie od – podajemy dane ubezpieczyciela, u którego aktualnie kandydat jest ubezpieczony 
  • ubezpieczenie od – wprowadzamy datę od kiedy jest kandydat ubezpieczony u aktualnego ubezpieczyciela.

  • prawo jazdy – z listy rozwijanej należy wybrać: TAK-kandydat posiada prawo jazdy lub NIE – nie posiada prawo jazdy 
  • kategoria – należy wpisać odpowiednią/odpowiednie kategorię/kategorie posiadanego prawa jazdy 
  • własny samochód – z listy rozwijanej należy wybrać: TAK lub NIE 
  • odzież robocza – z listy rozwijanej należy wybrać: TAK lub NIE 
  • odzież ochronna – z listy rozwijanej należy wybrać: TAK lub NIE

2 komentarze: